15 december 2009

SKRATT FEST?

Vi måste hitta en dag efter jul som vi träffas och tittar på Emmas gamla videoband från 1900-frös ihjäl!

Emma har hittat videon på ert första tävlingfristående. Dvs Vårklassen "Britney Spears" Hon hade även hittat lite Trekampen när ni var små oxå!

Det kommer att bli skratt fest!!!!!

Skall vi ta det nu på söndagen den 20/12 istället för ledarträning? eller den 2/1

Hur många kan resp datum?

Vi kan ta det hemma hos mig, men jag saknar video men det löser Emma.

14 kommentarer:

Anonym sa...

spelar ingen roll :) / emma
friståendet vi hade efter britney är också med, men jag har inte hittat bring it on än ;)

Trupp salto sa...

Bring it on... HAHA jag hade helt glömt bort den dansen... Klockren....

Magnus sa...

annars kan vi ta med pulkor allihop och gå till djupa dal :D

Trupp salto sa...

Pulkor? Jag har inte ägt en pulka sedan 1999...

tessan sa...

hahaha

Magnus sa...

det är ju ett av årets höjdpunkter ju :D

Trupp salto sa...

Julafton ja... Ärligt talat årets höjdpunkt är när du visar bringan!

teesssan sa...

hahahaha asså ni är så roliga här!

Magnus sa...

vaddå visa bringan :S har jag gjort något omedvetet igen eller?? eller ahaa..ni vill att jag tränar med bar överkropp på söndag, jag fatta

Trupp salto sa...

SKRATT!! Tränar du i bar överkropp kommer töserna bli helt tysta...

Magnus sa...

om det funkar så kommer jag vara tränare i bar överkropp nästa termin :P

tessan sa...

blir det träning imorron eller inte?

Magnus sa...

klart det blir träning

teesssan sa...

jaa men ni pratade ju om att titta på filmer istället? kommer där något folk då?