6 december 2009

Nu är det förevigat!

9 kommentarer:

Magnus sa...

den har du gjort riktigt bra :D

uppträdandet får 10 av 10 men med redigeringen och Tessans lite mindre snälla kommentar blir det 15 av 10

Malin sa...

Hahahaha... Jag blev faktiskt riktigt nöjd själv... *Kan inte sluta skratta... Det ser ut som du har gigantiska bröst på näst sista lucia bilden... Ge till en fattig typ...

Willy sa...

fast att jag är media-elev så känns det som jag måste vara snäll och säga att det är ett härligt filmklipp :D

Unknown sa...

Riktigt bra återsyn med uppvisnigen. Mycket bra inspelning och redigering. Kul att ni gør detta.

teeeeeessan sa...

men willy du måste erkänna att det är bra filmar iaf haha, du willy föresten vi måste byta nummer och msn så vi kan få tag i varandra sen till nästa termin imed du o jag ska stötta mangeboy! om du vågar lämna ut, lovar att jag inte ska busringa!

willy sa...

haha busring du så mkt du vill :D särskilt på mina mattelektioner!

Josefin sa...

Fy fan vad underbart! Mange passar bra som tjej! ;) Saknar träningen väldigt mycket! Men blir det ingen mer fristående? Varma hälsningar från ett 25-gradigt Mexico!

Magnus sa...

vi ska försöka planera in fristående träning nästa termin, men då gäller det att vi har folk som kommer

Josefin sa...

Låter mycket bra! Jag kommer hem den 25:e februari och då är jag mer än sugen på att träna stenhårt! Jag ska bli grym så jag får vara med och tävla! :)