17 december 2009

RM 1

Nu är det så att jag var bara tvungen att skriva det här, jag kanske tänker för långt fram men det är ju lika bra att vara ute i god tid, jag har precis varit inne och sett att RM nivå 1 går den 1-2 maj, jag bara fick en sån känsla att jag vill sååå gärna upp med ett lag! det är i helsingborg så det är ju absolut inte långt.
Jag tänkte mig en blandning av skruven och salto, de som har kunskaper till att vara med blir uttagna. Jag känner på mig att om vi jobbar hårt för ett mål så kommer vi oxå att kunna uppnå det!

Malin, Magnus och salto tjejerna vad säger ni om detta?

Vad är det som är obl.? flickis flickis?

Pussokram
Tessan

15 kommentarer:

Magnus sa...

vad som krävs vet jag, och jag har sagt hela tiden att vi kommer med ett lag :) men det är skönt att höra det från fler

Trupp salto sa...

Jag vill gäna ha ett lag till RM i vår även Grencupen!!!!!!!!!!!

teesssan sa...

BRAAAAAA! är grencupen i vår oxå eller är den i höst? magnus då får vi prata med gymnasterna, emelie och mimmi, såå att alla vill! för det är inte lönt om det bara är vi som vill!

Trupp salto sa...

Grencupen går nog i Mars-april ca... Vi måste bara ha lag till bägge delar!! Måste Måste Måste MÅSTE!!!

Magnus sa...

och det kommer vi få också..jag tror att saltos träningar kommer bli så mycket bättre nu när de har ett mål framför sig och kommer känna lite press

teesssan sa...

jaa det var precis det jag tänkte med! man blir er motiverad till att kämpa hårdare om man har ett mål! sen friståendet, så får vi prata med emelie, så kan ju salto komma dit om de känner att de vill ha chans att få vara med i det på tävlingen så får vi sen plocka ut som bästa som vanligt?

Magnus sa...

jag ska ha ett snack med mimmi och emelie om hur jag hade tänkt, sen ska vi lösa det på något sätt.

Felicia sa...

Ska jag göra er glada och säga att de är detta jag har väntat på. Nu börjar jag träna till 100 % Jag är pepp som satans. KOM IGEN NU ALLA . <3

teessan sa...

okej magnus, får inte jag vara med på de snacket eller?
BRA FELICIA:D om jag ska vara ärlig tror jag att det är några stycken iaf som har väntat på detta med!

Magnus sa...

tessan...eftersom ledarna från salto o skruven är jag, emelie och mimmi så var det oss jag tänkte på. Men det är klart att du alltid är välkommen att vara med och diskuterar om hur vi ska göra :)

teessan sa...

meeeen om du inte vet om det, så är faktiskt jag oxå ledare för skruven, jag ska ha dem varje söndag!!! annars hade jag inte kommenterat det, och jag hade inte skrivit att jag ville ha ett lag till RM

Magnus sa...

hade jag inte fått reda på :S allvar, men det är klart att du ska vara med på "mötet" då :)

teesssan sa...

hahaha shiit, du får ju hålla dig uppdaterad killen;) för skruven och salto kommer ju dela salen på söndagar när åda har redskap, jag,emelie och mimmi har kommit överens om att jag håller planeringen då så du o jag måste snacka lite sen så det inte krockar med redskapen!

Magnus sa...

det är väll jag som ska bli informerad :P och jag har bara fått reda på att du ska hjälpa mig med killarna men det är ju kul att du kommer till skruven också. Det låter bra att vi kan ha en gemensam planering.

Malin sa...

HAHA... MAnge för fan. Vi pratade om det på senaste ledarmötet nere på Linne samtidigt som ni fick fika och er julklapp! Dags att ta fram en topz och rensa öronen. Du har knäck långt in i var öra!