27 januari 2010

Nordöst Cupen

Kom igen!

Volten är strökna på söndag. Och vi har betalt för dem, så jag tycker vi samlar ihop ett äldre lag i SALTO.

Vi tränare är ju ändå där varför inte göra detta för våra gymnaster, de hade tyckt det vore skit kul om vi var med.

Vi kan köra ett mix för det är inga krav på 50% 50% så Kristoffer du får vara med!

Det handlar om X-hopp, frivolt, frivolt med stegring! Hallå skit lätt!!!

Jag är med! Antingen som passare eller gymnast! Mange dömmer ju...

SPRID DETTA TILL ALLA LEDARE!!!!

Jag är med!

8 kommentarer:

Anonym sa...

man får väl bara va född senast 93?

Trupp salto sa...

SKIT OXÅ, DET STÄMMER!

Anonym sa...

dock är det inte så många som 'r det / emma

Trupp salto sa...

Dami´t

Felicia sa...

Jag är , hahahah. Bra och vara liten ibland. Tro de eller ej ;) <333

willy sa...

bra att vara liten? hmm? jag är inte lika liten som Felicia men ja ä lika gammal :D

mikaela sa...

jag är med på det, :P men man får väll ha någon överårig?

Magnus sa...

jag satt och pusslade med det och det kommer aldrig att funka tyvärr